RSS Feed

Liber la imposibil!

vezi toate articolele de
08 Nov 2010 la 11:16 100 comentarii 1252 vizualizari.

Aseară mi s-a facut dor de un somn de după-amiază, ca pe vremea când lucram până la 3 şi aveam timp să dorm. Şi m-am culcat. La 9 seara m-am bucurat de o jumătate de oră de somn de după-amiază. M-am trezit cu zâmbetul omului care, pentru a nu ştiu câta oară, obţine exact ceea ce şi-a dorit. Fără să fi fost vreodată excesiv de pragmatică sau lipsită de scrupule, am ales ca fericirea scuză mijloacele şi am fixat preţul lui „cu orice preţ” undeva între sfidarea şi reconfigurarea realităţii.

De dragul trăirilor care mă fac fericită am schimbat sensul acelor de ceasornic – dinspre lumea mea interioară spre lumea mea reală – şi am obţinut o realitate personalizată, în care imposibilul a lăsat garda jos. Cu puţin simt ludic şi exerciţiu  al libertăţii, am învăţat să imi ofer lucrurile care mă bucură şi pe care realitatea mi le-ar refuza, din motive chiar rezonabile, dacă i le-aş cere.

Oricât de mult mi-ar fi plăcut să mai am 25 de ani, într-o zi am facut 26. Am avut şi un tort cu care să serbez evenimentul, pe care l-am ornat simplu cu două lumânări: un 2 şi un 5.  Am decis că timpul se poate prelungi. Puţin mai târziu, mi-a plăcut ca timpul să fie şi reversibil. La 28 de ani am avut un iubit de 18 şi am trăit o adolescenţă.

Spaţiul mi-l compun din senzaţii. În fiecare vară îmi planific vacanţa în Santorini, căutând cea mai bună ofertă, pe care o să o ratez incă o dată, premeditat. Dar emoţia căutărilor e atât de frumoasă încât abia aştept să le reiau şi la anul. Nu mă aştept să înţeleagă cineva de ce petrec câteva zile în fiecare iunie căutând hoteluri cu piscină deasupra mării şi vedere la vulcan, în care nu o să ajung niciodată, dar nici nu îmi refuz această plăcere, doar pentru că unii îmi arată cu degetul realitatea. Planul de vacanţă nu este real, dar plăcerea de a visa la ea, da! Alteori, dimineaţa, înainte să deschid ochii, vizualizez locul în care aş vrea să mă aflu şi mă trezesc în camera de cămin din anul 2, acasă la mama sau în patul meu de sub fereastră, din apartamentul în care am iubit. Mă trezesc fericită. Şi această fericire este reală.

Din multele lucruri pe care le putem face pentru a fi fericiţi, cultivarea plăcerii inocente este, poate, cel mai simplu. Să ne permitem, din când în când, să nu mai alungăm gandurile nostalgice despre lucruri frumoase pe care nu ni le permitem. Să renunţăm uneori la „nu am timp”, „e prea târziu”, „e prea departe” sau „nu am bani”, chiar dacă trebuie să fentam  empiricul, pentru a trăi o plăcere cât se poate de autentică. Nu încurajez viaţa într-un univers paralel, ci doar libertatea de a jongla puţin cu fantezia, cu care putem dilua constrângerile implacabile. Dacă orice copil face asta, în fiecare zi a copilăriei lui, înseamnă că nu-i chiar atât de greu. Vrei să încerci? Pune degetul aratător pe limba ceasului. Încotro?

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


Etichete: ,


100 comments
  • 1

    Scriu şi pentru că am nevoie de eliberare din clişeele stilului clasic de PR-ist. Şi pentru că îmi place.

    Şi … ai venit să scrii aici unde … surpriză, aia dat de mine !

    Cam naşpa !

    Măcar ai studiat blogul înainte să te bagi, ştii cam care e intriga, personajele, … ?!

    Uite un început: noi doi ne cam potrivim !

    Şi eu, la 48 de ani, mi-am tras-o cu una tot de 18.

    Pe de altă parte, mai trăieşte tu câte o adolescenţă cu unii de 18 ani şi vei ajunge să visezi la vulcan toată viaţa !

  • 2

    Cosa_Nostra,

    De ce nu ti-oi fi ales tu nickul Gica_Contra …….. sau Hopa_Mitica ?

  • 3

    cosa nostra:

    îmi eşti din ce în ce mai simpatic! acu’, tre’ să recunoaştem că noua noastră cunoştinţă scrie binişor, nu?

  • 4

    Hm…fain articol, chiar daca eu nu mai am nici 25, nici 28 de ani, ci…ceva trecut de 40, imi place sa citesc asa articole..imi da o stare de bine, ma face sa visez, sa sper ca intr-o zi voi ajunge si eu pe acolo pe unde gandul ajunge primul……..felicitari !

  • 5

    Marcel Zada,

    De scris scrie, … n-am ce să-i reproşez.

    Are exprimarea ideilor, e atentă la detalii, …

    Sper că nu e doar un meteorit fierbinte şi frumos, dar, vai … atât de scurt !

  • 6

    s-o sfătuim (s-o rugăm?) să-şi schimbe poza, totuşi! cum să zic? cre’ că poza asta n-o avantajează deloc…

  • 7

    Acum doua zile am cumparat un loz in plic dupa mult timp. Inca nu l-am deschis tocmai pentru a mai prelungi putin frumusetea visarii :)

  • 8

    Salutare tuturor! Multumesc pentru feed-back. Desi ma intereseaza reactiile voastre, nu voi incuraja niciodata polemicile care nu sunt constructive, deci va rog sa nu va suparati daca nu voi raspunde de fiecare data cand sunt provocata. Poza o schimb, daca va deranjeaza. Daca doar ma dezavatajeaza, o las, pentru ca nu vreau avantaje de pe urma ei.

    Irina Burdusel
    2010-11-08 12:48:47 | Raporteaza
  • 9

    marcel,

    ce vrei să spui cu X-ul ăla? :roll:

  • 10

    ioana duda:

    pfui! poftim probă de sensibilitate: bietu’ păunescu e mort şi matale-ţi arde să joci la loz în plic! nu se face aşa ceva, nu se face!!!

  • 11

    andreea:

    io nu vreau să spun nimic cu icsu’, nici măcar nu ştiu cum a apărut acolo!

  • 12

    @marcel zadda: O sa iau replica ta ca pe o “provocare” ilara si nevinovata.

  • 13

    ioana duda:

    merci! eşti amabilă.

  • 14

    Doamne fereşte, marcel! şi-or fi vîrît coada francmasonii!

    (iartă-ne, Irina, dar e grav ce se întîmplă! toţi oamenii au dreptul să ştie de ce li se agaţă un X roşu de coadă!)

  • 15

    andreea:

    mă tulburi!

    irina burdusel:

    să-ncercăm, vă rog, să (vă) schimbăm poza! poate-mi dispare şi mie icsu’, că andreea mă sperie!

  • 16

    @marcel zadda: Nu, deloc. Doar ca nu am chef de polemici inutile

  • 17

    ioana duda:

    hai că eşti dulce!

  • 18

    @marcel zadda: Si tu ironic

  • 19

    ioana duda:

    să ştii că sînt! u ain’t seen nothin’ yet!

  • 20

    Burduşel,

    Ai început să ne spui ce îţi place ţi ce nu, aşa cam ca un fel de condiţii.

    Deci: nu te-ai documentat înainte. Treaba ta !

  • 21

    Vaaai, deci ceva desoebit si extrafin! Un parfum! Deci un eseu ca in New Yorker! Bine, spre deosebire de New York, Bukresi este capitala Rromaniei, satra UE, singura metropola europeana cu maidanezi, gunoaie, gropi, masini de-a curmezisul trotuarelor, manele la maxim si gratare in strada. In rest, e identic cu New York! Asa si cu eseurile piaristelor de pe vox publica fni. Daca n-ar fi despre nimic si cu multe expresii pretioase la care cad pe spate snobalaii cu degetul la timpla, ar fi identice cu alea din New Yorker.

  • 22

    My, my, my ce romantice sunt fetele de pe Pandora’s azi! :-) Ghinionul e că dragul de Cosa Nostra nu e niciodată romantic deci va avea sigur ceva de cârcotit.

  • 23

    Măriucă,

    Te prefaci că nu mă cunoşti ?!

    Dacă nici eu nu sunt romantic …

  • 24

    domnului marcel zadda: v-am urmat sfatul. sper ca noua poza este mai putin suparatoare.

    Irina Burdusel
    2010-11-08 16:21:07 | Raporteaza
  • 25

    Felicitari pentru pas.

    Daca unii te asculta si-si aduc aminte de ceva frumos, poate incep saptamana cu drepul. Altii, mai greu de recuperat, prefera sa critice. In final toata lumea e fericita. ☺

  • 26

    Irina,

    Inceput bun, ia si scrie mai departe si lasa poza. Am intilnit un pictor simpatic, nu foarte cunoscut dar care vindea cite 3-4 tablouri pe luna cu 5000-8000 dolari si traia lejer pe malul unui lac. Am stat la discutii cu el de citeva ori pentru ca imi placeau picturile lui si era interesant ca om. Una din cele mai chestiile pe care le-a zis si care, in opinia mea, se aplica si la scris a fost povestea asta simpla: El incepe 10 tablouri odata. Din astea, doua prind viata imediat si doua mor imediat. Din cele 6 de la mijloc 3 ies acceptabile pina la urma dar alte 3 mor pe traseu. Asa ca scrie mult mai des si arunca o buna parte si avem toti de cistigat. Plus ca blogurile sunt locuri de intilnire si schimbat idei asa ca, de multe ori, o mica scinteie explodeaza neasteptat si genereaza trafic (cu centii aferenti). Cit despre comentarii ia-le numai la jumatea valorii fiind ca nu sunt neaparat reprezentative. Dupa cum vezi in raspunsuri, ai un numar mic de comentaci activi [mid-life crisis men] si o mare de cititori-cititoare care nu sunt comentaci activi. Sub 5% din cititori isi vor lasa parerea aici. Mai ai de asemenea un segment de cititori in afara granitelor care vor sa citeasca in limba romana (ca sa nu o uite). Astia sunt mai greu de prins cu raspunsuri ca vin la ore aiurea si mai rar. Ne vedem la Santorini, anul care vine. Efharisto!

  • 27

    Imi place :) e frumos ce ai scris.

    Bafta :)

  • 28

    Burduşel,

    Hai să te mai învăţ ceva:

    Dacă nu susţii articolul prin dialog cu comentatorii, cititori fix p**a.

    [era să zic pula da m-am ruşinat !]

  • 29

    irina burdusel:

    acu’, ce să zic? te rog să nu iei (prea) în serios tot ce spun eu! sînt un bărbat bătrîn, cu probleme specifice vîrstei. dar, noua poză e într-adevăr mai reuşită. pe cuvînt!

  • 30

    multumesc tuturor pentru incurajari si sfaturi. incerc sa tin cont de ele. nu comentez prea des pentru ca inca incerc sa ma acomodez cu “sistemul”. poate m-am pus intr-o postura pentru care nu eram pregatita; nu m-am gandit niciodata ca textele mele vor fi zidul din spatele meu si nici nu vreau sa le vad asa, pentru ca, daca as ajunge sa scriu calculand reactiile cititorilor, in loc libertate, mi-as castiga o cusca mai comoda.

    Irina Burdusel
    2010-11-08 21:10:43 | Raporteaza
  • 31

    Şi ce, n-ar fi mişto ?!

  • 32

    Mda… pai banuiam eu demultisor ca-i jobul PR-isti sa ne trimita in tara lui Ene … bateti-va voi ca-n Peter Pan cu tartine imaginare, ca avem noi si cu cine trebuie grija sa le infulecam pe alea reale … dar iaca acum mi se si confirma:

    tu nu puteai doar sa-ti imaginezi relatia cu baiatu’ de 18 fara sa o ai ?

  • 33

    @Cosa Nostra: misto este sa am ceea ce imi doresc.

    Irina Burdusel
    2010-11-08 22:21:40 | Raporteaza
  • 34

    @Sunetistul: relatia a fost “pretul”, nu scopul. somn usor!

    Irina Burdusel
    2010-11-08 22:31:37 | Raporteaza
  • 35

    @ 34. O oaie, doua oi, trei oi, patru oi … cinci gagici, sase gagici ..

    Hai ca nu-i problema… stii acum si ce sa-i zici si nevesti-tii … “relatiile sunt doar pretul (jertfit), nu scopul ”

    Merci !

  • 36

    Ai o abordare elaborata in scris. Putin cam dispersata. ce sa zic? lasi impresia unei pasari in colivie. Sa fiu el… as simti frustrare datorita faptului ca nu pot sa te ajut sa-ti materializezi visele.

  • 37

    @Gherman Adrian: ai dreptate. de stilul asta “elaborat” sper sa scap, in timp. in alta ordine de idei: mi-ai transmis un gand frumos. multumesc.

    Irina Burdusel
    2010-11-08 23:13:00 | Raporteaza
  • 38

    @Irina Burdusel: ai niste formulari profesioniste. Nu vad de ce ai scapa de stil.

  • 39

    @Zorba: Domnule Zorba, eram odata la coada la actziuni, ma trimisese maica-mea, si chiar eram furios ca stau la coada ca milogii, ce naiba i-or fi trebuit banii de pe actziuni. In spatele meu, un tzigan de peste 50 de ani, cu ghiulurile acelea scabroase, specifice. Zice “haha, nu are sa va dea bani (casieritza nu gasea bani sa-mi dea pe actziuni), atzi ramas fara bani” (adica o fi crezut ca daca sunt imbracat decent ca orice trecator oarecare, sunt un amarat, in lumea lui, adica pe ultima suta de lei). In clipa aia m-am gandit sa inceapa o criza financiara. Se intampla la inceputul lui 2008. Uneori ma gandesc ca daca mai gasesc un singur ingamfat, voi curatza planeta de totzi ingamfatzii, deci de toata suflarea lumeasca. Viatza pe Pamant nu poate fi atat de putzin cum este acum cantata financiar de totzi imbecilii si impotentzii morali. Daca atzi sti ce ushor este sa dai un shut definitiv planetei si tuturor aiuritzilor de pe dansa

    Oamenii-oameni nu au de ce se teme

  • 40

    @Ze Niu Iorcar:

    Spune-mi ca tu ai scris si comentariul sters de PRedescu, la articolul cu teatru! Please, spune ca e asa… :)

  • 41

    @Irina Burdusel: #34

    Sant foarte riscante asemenea relatii. La varsta aceea esti foarte labil sentimental si toate sant atat de importante incat e foarte usor sa faci pasi gresiti. Si oricum, ce se intampla la aceea varsta te marcheaza toata viata. Deci, mi se pare o dovada de inconstienta din partea ta. Asta daca tot ne-ai spus-o…

    Cunosc pe cineva care a trait o asemenea relatie, la o varsta nepotrivit de tanara, cu o femeie nepotrivit de matura. Si a ramas cu sechele. Fara gluma!

  • 42

    Radu Popescu

    mă faci să lăcrimez, de dimineaţă… păi tu crezi că el rămîne cu sechele?!? ai încurcat borcanele…

    youtube.com/wat../

  • 43

    Dar fetele de 18 ani care au relatii cu barbati mai in varsta nu mai raman traumatizate, monsieur Radu Popescu?

  • 44

    @andreea: @Nora:

    Mai da ce-ati mai sarit amandoua :)

    Binenteles ca raman si fetele, eu m-am referit la un “el” pentru ca stiu acel caz.

    Andreea ti se pare ca Anthony ar fi avut 18? sau mai stii tu ce traume a suferit?

  • 45

    @ Radu Popescu. Nu v-ati prins !

    Lolitele de 18 care au relatii cu mai varstnici nu sunt nicicum … lor li se fura inocenta … de catre niste barbati libidinosi !

  • 46

    ce mi-e 18, ce mi-e 24… deşi, mă rog, dacă face şi armata între timp… :roll:

    aşa am eu o părere mai ciudată, că bărbaţii nu prea ies traumatizaţi din “afacerile” amoroase. adică îi ţine traumatizarea vreo lună şi gata, hop-ţop!

    şi iaca, dacă eu şi nora reacţionăm atît de prompt înseamnă… că avem dreptate! :)

  • 47

    @Radu Popescu: 41: ai dreptate. dar am avut grija sa nu fie nimic atat de profund (nici macar el) incat sa poata ramane urme. am trait eu o adolescenta, nu el o “maturitate”. :)

    Irina Burdusel
    2010-11-09 10:33:05 | Raporteaza
  • 48

    bună dimineaţa!

    la mine-n banlieue cerul e înnorat, frunzele pomilor sînt arămii… mă rog, e o atmosferă care-mi taie cheful. ascult brahms, mulţumesc, andreea!

    youtube.com/wat../

  • 49

    @Nora:

    Madmoiselle Nora, lasand malitiozitatea deoparte, o fata la 18 ani este mult mai matura decat un baiat de aceeasi varsta si mult mai pragmatica intr-o astfel de legatura.

    Binenteles ca nu poti generaliza, dar riscurile de a ramane cu traume exista si la unii si la altele.

  • 50

    @andreea: “aşa am eu o părere mai ciudată, că bărbaţii nu prea ies traumatizaţi din “afacerile” amoroase. adică îi ţine traumatizarea vreo lună şi gata, hop-ţop!” si cu tine sunt perfect de acord! :)

    Irina Burdusel
    2010-11-09 10:34:21 | Raporteaza
  • 51

    andreea:

    pe fond, ai, de bună seamă, dreptate. dar, mă rog, există şi bărbaţi “ghinionişti”…

  • 52

    irina:

    good point!

  • 53

    @andreea:

    Vezi Nora, cine a trecut printr-o asemenea relaţie a înţeles ce am vrut să spun.

    Ma bucur Irina, că ai reuşit sa ţii frâiele. Vorba unui prieten de-al meu, Kurt, “a fost frumos si nimic nu m-a durut” :)

  • 54

    fir-ar a dreaq de treabă, aseară dispăruse “ics”-u’!

  • 55

    aţi văzut, aţi văzut că şi Irina e de acord cu mine?! YES!

    marcel, ăla e cîntec de leagăn, ce faci? e 11 dimineaţa!

    (la mine în “banlieo” sînt 20 de grade!!!)

    Radu Popescu.

    of, of, cum sînt ele, fetele, pragmatice şi băieţii ca nişte mieluşei duşi la tăiere! vai, vai de fundul lor!!

  • 56

    marcel,

    foaie verde de mărar

    ţi se umblă-n avatar

    of of, măi măi…

  • 57

    andreea: păi, ce să fac? ascult (şi) cîntece de leagăn. o fi semn c-am dat în mintea copiiilor? atunci trec, urgent, la: youtube.com/wat../

  • 58

    andreea:

    noroc că nu sînt slab de înger!

  • 59

    @andreea: #55

    Pura solidaritate feminina !

  • 60

    acu pe bune, spuneţi şi voi, ce să discut eu cu un ţînc de 20 de ani? adică, după… ma rog, ce facem? nu trebuie să şi discutăm? :roll:

    cum e, Irina?

  • 61

    Cred nu trebuie, Andreea. Il rogi si tu sa sparga niste lemne, sa scoata cenusa din soba, ma rog, sa faca ceva prin casa. Asa se umplu tacerile. Cu chestii practico-gospodaresti, ce naiba!

  • 62

    Posibil dialog….

    Ea: sa nu pleci fara fular si caciulita … u naughty boy !

    Tancul: qui, maman…

  • 63

    Unde aţi văzut bă voi fete de 18 ani traumatizate după ce şi-au tras-o ?!

    La 18 ani [şi până în 18] şi-ar trage-o şi cu druga de porumb, iar pe fiecare bărbat pe care îl văd, îl văd de fapt ca pe o mare p&#117lă !

    Dacă nu le-ar place bărbaţii mai în vârstă, nu şi-ar trage-o cu ei. Că doar nu vreţi să-mi spuneţi că toate astfel de relaţii sunt, de fapt, violuri !

    Băi, ce vă mai plac filmele americane … Era să produc un pleonasm: filmele americane proaste, dar mi-am dat seama la timp !

  • 64

    Andreea,

    De ce ar trebui să discutaţi după ?

    Adică motivul din cauza căreia nu ţi-ai trage-o cu un astfel de … tentativă de bărbat este că nu ai ce discuta cu el după ?!!!

  • 65

    @andreea: marea diferenta dintre un tip de 18 ani si unul de 28 este ca primul are macar o scuza pentru faptul ca nu poate intretine o discutie.

    Irina Burdusel
    2010-11-09 11:21:04 | Raporteaza
  • 66

    andreea:

    irina:

    cu tot respectu’, da’ io, la op’şpe ani, eram perfect capabil să susţin o discuţie, atît ante-, cît şi post-factum. şi, din cîte-mi amintesc, n-am dezamagit pe nimeni!

  • 67

    Am greşit la #64. Nu vreau să aud o vorbă !

  • 68

    ce-ai greşit, cosa, că nu pricep? tu nu greşeşti niciodată! :) doar mă cunoşti, ce să fac dacă la mine sexul trece prin creier. înainte, după, în timpul, nu contează…

    marcel, eu ştiu că există şi excepţii, da-s greu de găsit. îmi pare rău că nu te-am cunoscut cînd aveai 18 ani, deşi tot nu aveam ce discuta, pentru că eu în acea perioadă mă jucam cu găletuşa şi cu lopăţica şi aveam o rochie cu găini albastre.

    irina, punctul tău de vedere e de-a dreptul filozofic… care va să zică, noi facem amor nu cu bietul om, ci cu potenţialul din el. :)

  • 69

    @andreea:

    Doar gramatical, stai linistita.

  • 70

    @andreea:

    …a gresit. Cosa.

  • 71

    am priceput, să trăiţi!

    dar văd că e foarte ruşinos… :)

  • 72

    andreea:

    he, he, he! în epoca lu’ dej, eu am avut un “şpilhozen” cu găini albastre!

  • 73

    Cu puţin simt ludic şi exerciţiu al libertăţii, am învăţat să imi ofer lucrurile care mă bucură şi pe care realitatea mi le-ar refuza, din motive chiar rezonabile, dacă i le-aş cere.

    Păi şi ăla de la PNL, Paul Păcuraru, sau cum îl chema, tot aşa făcea. Dar pe el l-au filmat securiştii şi l-au dat la televizor, aşa că ai grijă şi tu cum faci că ăştia sunt peste tot.

    Mă rog, mie nu mi-ar displăcea să te văd, cu toate că la vârstă nu te prea încadrezi !

  • 74

    @Cosa Nostra: o sa operez cu maxima atentie! data viitoare cand voi cauta hoteluri prin Santorini, o sa introduc noi criterii de cautare: fara camere video, microfoane, telefoane, pahare lipite de perete, guri de aerisire suspecte sau alte mijloace pe care le-ar putea folosi malefic securistii.

    Irina Burdusel
    2010-11-09 13:07:57 | Raporteaza
  • 75

    Vezi, de ce mor eu de dragul tău ?!

  • 76

    irina:

    santorini, santorini… mă faci să-mi fie dor de lowry, de firmin şi de o beţie crîncenă…

  • 77

    Băi,

    Eu cred că voi doi vă potriviţi. Fără mişto !

    Amândoi sunteţi cu scrisul, cu chestii, diferenţa de vârstă e optimă, ce mai !

    Dacă aş fi în locul unuia din voi, n-aş mai aştepta !

  • 78

    dizgratioasa chestiunea… daca exista un decalaj mai mare de 15 ani – oricum socotesti. Si… nu prea se intrevede vreo finalitate – in cazul unei astfel de experiente. Oricata atractie intelectuala as avea fata de o femeie cu 15 ani mai mare… tot am impresia ca m-as (asa) cu mama. Totusi… exista oameni dominati de fiziologic – lipsa de maturitate intelectuala – acestia si-ar penetra si capra de taiat lemne. Nu isi poti tine fanteziile in frau, is materialisti, cred ca totul li se cuvine sau… nu isi cauta echilibrul. Nu cauta o armonizare sociala tocmai din cauza faptului ca is dominati de fiziologic. Aici se cuibareste perversiunea adevarata, ca un vulcan activ :)

  • 79

    @marcel zadda: :) poti sa te bucuri de nostalgie sau de lucrurile de care ti-e dor. daca sunt legate de o amintire comuna, se pot substitui reciproc si le poti regasi 3 in 1. :)

    Irina Burdusel
    2010-11-09 14:11:32 | Raporteaza
  • 80

    Gherman,

    Bă ciudatule, inginerule, psihotropule !

    Dacă fata are 18 ani iar băiatul 33, ce vezi tu bă în neregulă ?!

    Cea mai mişto relaţie a mea cu o femeie a fost la diferenţa de vârstă de 20 de ani. Şi pentru mine şi pentru ea.

    Ce capră, ce dominaţii ?!

  • 81

    @Cosa Nostra:

    Ciudat, inteleg,psihitrop treaca-mearga, dar inginerule? :(

  • 82

    eu zic ca mai bine ar ajuta-o cineva pe fata sa ajunga la santorini, ca n-o fi chiar bahamas. :)

    visele sunt frumoase, dar ce facem daca ramanem doar cu ele?

  • 83

    @edle: nu prea-mi plac supozitiile. stii tu sigur ca am nevoie de ajutor (financiar) sa ajung in santorini? :) toate la timpul lor.

    Irina Burdusel
    2010-11-09 14:45:44 | Raporteaza
  • 84

    de unde ai dedus ca ma refeream la ajutor financiar? uneori nu e nevoie decat de un simplu imbold. :)

  • 85

    @edle: eu astept o anumita stare. scuze pentru supozitie. :)

    Irina Burdusel
    2010-11-09 15:08:46 | Raporteaza
  • 86

    edle:

    ai mare dreptate, serios! de ani buni, un imbold e tot ce îmi lipseşte.

  • 87

    boldul şi imboldul,

    picătura, muşcătura, conjunctura…

  • 88

    @ Gherman Adrian. Ai si n-ai dreptate !

    Nu toate relatiile desincronizate ca varsta mi s-au parut cvasi-incestuale. N-ai dreptate !

    Majoritatea lor insa, strict datorita prostiei, vulgaritatii si egoismului (si aici ai mare dreptate !) celor implicati, mi s-au parut si mie astfel.

  • 89

    andreea:

    păi, sigur! se putea să nu mă completezi tu?!

    frunză verde de mărar mi se umblă-n avatar eu mă duc la măcelar să iau miel pentru grătar.

    pa, pa… pe mîine!

  • 90

    irina,

    daca e vorba de stare, poate fi un pic mai greu, ce-i drept. dar, cine stie, poate o gasesti acolo…

  • 91

    Burduşel,

    Deci: ce stare, ce imbold, ce chestii !

    N-ai bani ! Asta e !

    Dacă ai fi avut te-ai fi dus !

    Ce atâta …

  • 92

    @Cosa Nostra: cum spuneti dumneavoatra. :) ce stiu eu despre mine, ca sa va pot contrazice?

    Irina Burdusel
    2010-11-09 16:07:03 | Raporteaza
  • 93

    Ce chestii, de .. . copii !

    Hai măi Burduşel, vorbeşti cu mine, ce naiba !

  • 94

    @Cosa Nostra: 18 – 33 merge. Dar 18 – 40 nu prea. Acuma… depinde de gene care-cat e de imbatranit. Da la femei e de toata minunea o asemenea discrepanta. Cu cat creste diferenta de varsta, cu atat mai mult creste penibilul. Ciudat? Pai… daca lucrurile stau asa… de la balconul meu, inseamna ca si voi sunteti ciudati :)

  • 95

    @Sunetistul: vreau un exemplu in care o asemenea relatie arata bine.

  • 96

    Adrian,

    puah … devreme ce nu ne sunt cunostinte comune, ce-mi ceri tu imi solicita nu mai putin de efortul catorva pagini bune de scris pentru a-ti reda in fond aceeasi patima sincera ca nu in cazul altei relatii.

    Oricum ar fi, exclud o discutie de cat de “bine da” o relatie.

    Si vorba ceea … fiecare-i dator sa incerce sa scape de sub jugul patimei malahiei. Ca si asta-i pacat greu !

  • 97

    @Sunetistul: sa facem abstractie de cazurile izolate/ciudate :) totusi… discutabile… pt ca daca trecem peste inadecvarile morale, ne ramane fizicul. Oricat s-ar asorta doi oameni de varste diferite, intelectual – fizic, parca-s inestetici. Oricum socotim: sublimul dispare odata cu dezacordul :) si… acest dezacord apare la prima vedere

  • 98

    In astfel de cazuri nici macar nu se incearca normalitatea. Nu am nimic impotriva. Nu am nimic nici impotriva cuplurilor de homosexuali. Atata timp cat nu sustin ca ei is cel mai beton cuplu.

  • 99

    Wow! Nu vreau sa te flatez! Dar chiar n-am mai citit de mult de mult un text asa bun pe Pandoras. Mai scrie, mai, fato! Pune dedetul pe pendula! Pana si pe Cosa nostra l-ai cam emotionat…

  • 100

    @roto: multumesc! ma simt flatata, pentru ca sunt multi oameni pe Pandoras care scriu mult mai bine.

    Irina Burdusel
    2010-11-11 14:33:39 | Raporteaza

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
Sunt un om în construcţie. Sunt fericită că am descoperit ce vreau să fiu şi că Dumnezeu a pus în mine toate cărămizile cu care să mă construiesc. Îmi cultiv voinţa, imaginaţia şi caracterul pentru a trăi frumos, cu inima vie şi cu ochii deschişi.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!